Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263

Název: Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства
The concept customer relationship in market orientation enterprises
Autoři: Циран, Ян
Cyran, Jan
Bibliographic description (Ukraine): Ян Циран. Місце концепції управління зв'язками з клієнтами в ринковій орієнтації підприємства / Ян Циран // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 128 – 130.
Datum vydání: 18-kvě-2011
Date of entry: 8-čer-2011
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
8
Klíčová slova: маркетинг відносин
marketing relationship
управління зв'язками з клієнтами
ієрархія концепцій
гіперцикл Гартнера
customer relationship management
hierarchy of concept
hypercycle of Gartner
Abstrakt: Викладено засади технічного та економічного підгрунтя концепції управління зв’язками з клієнтом на підприємстві і обгрунтовано її розвиток через призму очікувань і користей для підприємства, які її впровадили
Presents the principles of technical and economic basis of the concept of customer relationship and the company based its development through the prism of expectations and benefits for companies which have implemented
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1263
Content type: Other
Vyskytuje se v kolekcích:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cyran_JA_.djvu32,44 kBDjVuZobrazit/otevřít
Cyran_JA_.pdf108,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cyran_JA___COVER.png132,21 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.