กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
ชื่อเรื่อง: Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
ผู้แต่ง: Наконечна, Таїсія
Nakonechna, Tayisiya
Bibliographic description (Ukraine): Таїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.
วันที่เผยแพร่: 18-พฤษ-2011
Date of entry: 8-มิถ-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.012.32
คำสำคัญ: клієнт
charges
витрати
утримання
залучення
маркетинг
maintenance
bringing in
marketing
client
บทคัดย่อ: Розглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтами
Marketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clients
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Наконечна Т..pdf102,06 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น