Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorНаконечна, Таїсія-
dc.contributor.authorNakonechna, Tayisiya-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:17:21Z-
dc.date.available2011-06-08T12:17:21Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationТаїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249-
dc.description.abstractРозглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтамиuk
dc.description.abstractMarketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clientsuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectchargesen
dc.subjectвитратиuk
dc.subjectутриманняuk
dc.subjectзалученняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmaintenanceen
dc.subjectbringing inen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectclienten
dc.titleФормування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтівuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc65.012.32uk
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Наконечна Т..pdf102,06 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.