Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Tytuł: Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
Authors: Наконечна, Таїсія
Nakonechna, Tayisiya
Cytat: Таїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 8-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 65.012.32
Słowa kluczowe: клієнт
charges
витрати
утримання
залучення
маркетинг
maintenance
bringing in
marketing
client
Abstract: Розглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтами
Marketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clients
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Наконечна Т..pdf102,06 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi