Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Titolo: Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
Autori: Наконечна, Таїсія
Nakonechna, Tayisiya
Bibliographic description (Ukraine): Таїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.
Data: 18-mag-2011
Date of entry: 8-giu-2011
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.012.32
Parole chiave: клієнт
charges
витрати
утримання
залучення
маркетинг
maintenance
bringing in
marketing
client
Abstract: Розглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтами
Marketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clients
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Наконечна Т..pdf102,06 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.