Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Назва: Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів
Автори: Наконечна, Таїсія
Nakonechna, Tayisiya
Бібліографічний опис: Таїсія Наконечна. Формування маркетингових заходів щодо залучення і утримання клієнтів / Таїсія Наконечна // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 109 – 111.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 8-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 65.012.32
Теми: клієнт
charges
витрати
утримання
залучення
маркетинг
maintenance
bringing in
marketing
client
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингові заходи щодо залучення та утримання клієнтів, здійснено поділ клієнтів на категорії відповідно до трудності і витрат на їх залучення і утримання, описано причини через які варто співпрацювати з клієнтами
Marketing measures are considered in relation to bringing in and maintenance of clients, it is carried out division of clients on a category in accordance with difficulty and charges on their bringing in and maintenance, reasons are described through that it costs to cooperate with clients
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1249
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наконечна Т..pdf102,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.