Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
ชื่อเรื่อง: Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій
ผู้แต่ง: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Галина Нагорняк. Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій / Галина Нагорняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 108 – 109.
วันที่เผยแพร่: 18-พฤษ-2011
Date of entry: 7-มิถ-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
คำสำคัญ: iнновації, інноваційний розвиток, маркетинг інновацій, стратегічна поведінка підприємства, концепція маркетингу, старатегія інноваційного розвитку
innovation, innovative development, marketing innovation, strategic behavior of companies marketing concept, staratehiya innovation
บทคัดย่อ: Розглянуто етапи формування стратегічної поведінки підприємства згшідно з концепцією маркетингу, визначено їх переваги та недоліки
The stages of strategic behavior zhshidno company with the concept of marketing, as well as their advantages and disadvantages
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Нагорняк Г..pdf88,15 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น