Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Tytuł: Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій
Authors: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Галина Нагорняк. Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій / Галина Нагорняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 108 – 109.
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 7-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Słowa kluczowe: iнновації, інноваційний розвиток, маркетинг інновацій, стратегічна поведінка підприємства, концепція маркетингу, старатегія інноваційного розвитку
innovation, innovative development, marketing innovation, strategic behavior of companies marketing concept, staratehiya innovation
Abstract: Розглянуто етапи формування стратегічної поведінки підприємства згшідно з концепцією маркетингу, визначено їх переваги та недоліки
The stages of strategic behavior zhshidno company with the concept of marketing, as well as their advantages and disadvantages
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Нагорняк Г..pdf88,15 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi