Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Títol: Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій
Autor: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Галина Нагорняк. Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій / Галина Нагорняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 108 – 109.
Data de publicació: 18-de -2011
Date of entry: 7-de -2011
Editorial: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Paraules clau: iнновації, інноваційний розвиток, маркетинг інновацій, стратегічна поведінка підприємства, концепція маркетингу, старатегія інноваційного розвитку
innovation, innovative development, marketing innovation, strategic behavior of companies marketing concept, staratehiya innovation
Resum: Розглянуто етапи формування стратегічної поведінки підприємства згшідно з концепцією маркетингу, визначено їх переваги та недоліки
The stages of strategic behavior zhshidno company with the concept of marketing, as well as their advantages and disadvantages
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Content type: Other
Apareix a les col·leccions:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Нагорняк Г..pdf88,15 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.