Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Titre: Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій
Auteur(s): Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Bibliographic description (Ukraine): Галина Нагорняк. Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій / Галина Нагорняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 108 – 109.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 7-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658
Mots-clés: iнновації, інноваційний розвиток, маркетинг інновацій, стратегічна поведінка підприємства, концепція маркетингу, старатегія інноваційного розвитку
innovation, innovative development, marketing innovation, strategic behavior of companies marketing concept, staratehiya innovation
Résumé: Розглянуто етапи формування стратегічної поведінки підприємства згшідно з концепцією маркетингу, визначено їх переваги та недоліки
The stages of strategic behavior zhshidno company with the concept of marketing, as well as their advantages and disadvantages
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Нагорняк Г..pdf88,15 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.