Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Назва: Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій
Автори: Нагорняк, Галина
Nagorniak, Galina
Бібліографічний опис: Галина Нагорняк. Формування стратегічної поведінки підприємства на засадах маркетингу інновацій / Галина Нагорняк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 108 – 109.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 7-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658
Теми: iнновації, інноваційний розвиток, маркетинг інновацій, стратегічна поведінка підприємства, концепція маркетингу, старатегія інноваційного розвитку
innovation, innovative development, marketing innovation, strategic behavior of companies marketing concept, staratehiya innovation
Короткий огляд (реферат): Розглянуто етапи формування стратегічної поведінки підприємства згшідно з концепцією маркетингу, визначено їх переваги та недоліки
The stages of strategic behavior zhshidno company with the concept of marketing, as well as their advantages and disadvantages
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1218
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагорняк Г..pdf88,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.