Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Titolo: Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні
Autori: Меремінський, Михайло
Mereminskyy, Michael
Шелюк, Людмила
Shelyuk, Ludmila
Bibliographic description (Ukraine): Михайло Меремінський. Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні / Михайло Меремінський, Людмила Шелюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 105 – 106.
Data: 18-mag-2011
Date of entry: 7-giu-2011
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Parole chiave: освітня галузь, комерційна освіта, комерційні заклади освіти
education sector, business education, business education institutions
Abstract: Ідентифіковано основні проблеми функціонування комерційних закладів освіти та визначено перспективні напрямки подолання існуючого дисбалансу в цій галузі народного господарства
Identified the main problems of commercial and educational institutions identified promising directions to overcome the existing imbalance in this area of the economy
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Меремінський М., Шелюк Л..pdf87,37 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.