Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Titel: Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні
Autor(en): Меремінський, Михайло
Mereminskyy, Michael
Шелюк, Людмила
Shelyuk, Ludmila
Bibliographic description (Ukraine): Михайло Меремінський. Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні / Михайло Меремінський, Людмила Шелюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 105 – 106.
Erscheinungsdatum: 18-Mai-2011
Date of entry: 7-Jun-2011
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Stichwörter: освітня галузь, комерційна освіта, комерційні заклади освіти
education sector, business education, business education institutions
Zusammenfassung: Ідентифіковано основні проблеми функціонування комерційних закладів освіти та визначено перспективні напрямки подолання існуючого дисбалансу в цій галузі народного господарства
Identified the main problems of commercial and educational institutions identified promising directions to overcome the existing imbalance in this area of the economy
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Меремінський М., Шелюк Л..pdf87,37 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.