Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorМеремінський, Михайло-
dc.contributor.authorMereminskyy, Michael-
dc.contributor.authorШелюк, Людмила-
dc.contributor.authorShelyuk, Ludmila-
dc.date.accessioned2011-06-07T12:00:06Z-
dc.date.available2011-06-07T12:00:06Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМихайло Меремінський. Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні / Михайло Меремінський, Людмила Шелюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 105 – 106.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214-
dc.description.abstractІдентифіковано основні проблеми функціонування комерційних закладів освіти та визначено перспективні напрямки подолання існуючого дисбалансу в цій галузі народного господарстваuk
dc.description.abstractIdentified the main problems of commercial and educational institutions identified promising directions to overcome the existing imbalance in this area of the economyuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectосвітня галузь, комерційна освіта, комерційні заклади освітиuk
dc.subjecteducation sector, business education, business education institutionsuk
dc.titleМаркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україніuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Меремінський М., Шелюк Л..pdf87,37 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.