Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Título : Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні
Autor : Меремінський, Михайло
Mereminskyy, Michael
Шелюк, Людмила
Shelyuk, Ludmila
Bibliographic description (Ukraine): Михайло Меремінський. Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні / Михайло Меремінський, Людмила Шелюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 105 – 106.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 7-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Palabras clave : освітня галузь, комерційна освіта, комерційні заклади освіти
education sector, business education, business education institutions
Resumen : Ідентифіковано основні проблеми функціонування комерційних закладів освіти та визначено перспективні напрямки подолання існуючого дисбалансу в цій галузі народного господарства
Identified the main problems of commercial and educational institutions identified promising directions to overcome the existing imbalance in this area of the economy
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Меремінський М., Шелюк Л..pdf87,37 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.