Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Назва: Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні
Автори: Меремінський, Михайло
Mereminskyy, Michael
Шелюк, Людмила
Shelyuk, Ludmila
Бібліографічний опис: Михайло Меремінський. Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в Україні / Михайло Меремінський, Людмила Шелюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 105 – 106.
Дата публікації: 18-тра-2011
Дата внесення: 7-чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.13
Теми: освітня галузь, комерційна освіта, комерційні заклади освіти
education sector, business education, business education institutions
Короткий огляд (реферат): Ідентифіковано основні проблеми функціонування комерційних закладів освіти та визначено перспективні напрямки подолання існуючого дисбалансу в цій галузі народного господарства
Identified the main problems of commercial and educational institutions identified promising directions to overcome the existing imbalance in this area of the economy
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1214
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меремінський М., Шелюк Л..pdf87,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.