このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

タイトル: Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств
著者: Бица, Володимир
Bytsa, Volodymyr
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.
発行日: 18-5月-2011
Date of entry: 7-6月-2011
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
キーワード: стратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностика
strategic diagnostics, marketing environment, operative diagnostics
抄録: Розглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринку
Principles of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198
Content type: Other
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVu見る/開く
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDF見る/開く
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。