Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБица, Володимир-
dc.contributor.authorBytsa, Volodymyr-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:18:33Z-
dc.date.available2011-06-07T11:18:33Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationВолодимир Бица. Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємств / Володимир Бица // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 86 – 87.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1198-
dc.description.abstractРозглянуто принципи організації стратегічної діагностики діяльності суб’єктів промислового ринкуuk
dc.description.abstractPrinciples of organization of strategic diagnostics of activity of subjects of industrial market are considereduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectстратегічна діагностика, маркетингове середовище, оперативна діагностикаuk
dc.subjectstrategic diagnostics, marketing environment, operative diagnosticsuk
dc.titleМетодологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Byca_V_.djvu14,16 kBDjVuGöster/Aç
Byca_V_.pdf81,17 kBAdobe PDFGöster/Aç
Byca_V___COVER.png168,66 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.