Browsing by Subject 658.8

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 87
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Articlemai-201328-mai-2013Diversification as a direction of enterprise's stabilizationFedyshyn, Bohdan Petrovych; Федишин, Богдан Петрович; Федишин, Богдан Петрович; Fedyshyn, Iryna Bohdanivna; Федишин, Ірина Богданівна; Федишин, Ирина Богдановна
Articlenov-20215-sep-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Article17-nov-201624-mar-2017Аналіз споживацьких вподобань студентської молоді за вибору молочної продукції з метою створення нових молочних напоївГребельник, О. П.; Коваль, В. Є.; Hrebelnyk, O. P.; Koval, V. Y.
Article14-des-201117-feb-2016Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article201312-des-2014Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукціюСерединська, Віра; Seredynska, Vira
Article201228-mai-2013Аналітичне обгрунтування ціни технологічних знаньРадинський, Сергій Віталійович; Radynskyy, Serghiy
Article30-mai-20115-jul-2011Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємстваАндрушків, Богдан Миколайович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Бицюра, Леонід Олексійович; Быцюра, Леонид Алексеевич; Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Article5-des-201211-feb-2016Бренд-комунікація в інтернет-бізнесіЛуців, О.
Thesis Abstract23-feb-201822-feb-2018Вдосконалення збутової діяльності виробничого підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)Хома, Мар'яна Миколаївна
Conference Abstract24-nov-202118-des-2021Веб аналітика – ефективний інструмент цифрової адаптації бізнесуСкренкович, А. В.; Струтинська, Ірина Володимирівна; Skrenkovych, Anton; Strutynska, Iryna