Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9199

Назва: Бренд-комунікація в інтернет-бізнесі
Автори: Луців, О.
Приналежність: Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського
Бібліографічний опис: Луців О. Бренд-комунікація в інтернет-бізнесі / О. Луців // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 21. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Lutsiv O. (2012) Brend-komunikatsiia v internet-biznesi. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 21 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Конференція/захід: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Том: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Дата публікації: 5-гру-2012
Дата внесення: 11-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
УДК: 658.8
Діапазон сторінок: 21
Початкова сторінка: 21
Кінцева сторінка: 21
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9199
Перелік літератури: 1. Домнинг В. Брендинг: новые технологии / В. Домнин. - СПб. : Питер, 2004. – 381 с.
References: 1. Domninh V. Brendinh: novye tekhnolohii, V. Domnin, SPb. : Piter, 2004, 381 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.