Browsing by Author Burlitska, Oksana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 47  next >
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract9-Nov-20186-Dec-2018Fashion-merchandisingМельничук, Олена; Бурліцька, Оксана Петрівна; Melnychuk, Olena; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-Nov-202013-Dec-2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-Nov-201927-Nov-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Article201227-May-2013Аналіз вітчизняних дисертаційних досліджень з проблеми місця ризиків в економіці та в діяльності підприємствКоролюк, Тетяна Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Korolyuk, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-Nov-202110-Jan-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Article26-Apr-201624-May-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-Mar-202123-Apr-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Conference Abstract30-Nov-202328-Feb-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Article202119-Apr-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
ArticleNov-202121-Sep-2022Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінностіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-Nov-202328-Feb-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-Mar-202319-Apr-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-Nov-20186-Dec-2018Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріївДолгошеєв, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, Vitaliy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-Nov-202013-Dec-2020Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачівБоднар, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-Nov-20186-Dec-2018Маркетинг послуг у сфері відпочинку та розвагБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract3-Nov-20231-Dec-2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-Nov-202228-Dec-2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article18-Apr-201228-Jan-2016Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Other18-May-20117-Jun-2011«Метаменеджмент» як теорія побудови управлінняБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-Nov-202013-Dec-2020Методики модифікації поведінки споживачівСаламон, Антон; Бурліцька, Оксана Петрівна; Salamon, Anton; Burlitska, Oksana