Перегляд зібрання за групою - Приналежності Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Експертиза якості коньяківШпеник, Любов; Spenic, Liubov
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичний підхід до управління сучасним підприємствомБоднар, Ольга; Bodnar, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг у підприємницькій діяльностіБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Методи нейромаркетингуЧеченюк, Ірина; Checheniuk, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Нейромаркетинг як інструмент впливу на споживачаШафранська, Віталія; Shafranska, Vitaliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейламиГарасим, Людмила; Harasym, Liudmyla
Conference Abstract18-лис-20222-січ-2023Препатійний ресторан, як елемент розвитку індустрії гостинностіЯворська, Г. Я.; Yavorska, H.
Conference Abstract28-вер-202321-лис-2023Якість та безпека харчових продукті в сучасних умовахБарська, Н. М.; Barska, N.
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Інноваційні технології продажів та розвиток маркетингу в підприємствіКалінгер, Соломія; Kalinger, Solomia