Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37153

Назва: Методи нейромаркетингу
Інші назви: Neuromarketing methods
Автори: Чеченюк, Ірина
Checheniuk, Iryna
Приналежність: Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Бібліографічний опис: Чеченюк І. Методи нейромаркетингу / Чеченюк Ірина // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 60–61. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Checheniuk I. (2021) Metodi neiromarketinhu [Neuromarketing methods]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 60-61 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 338.1
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 60-61
Початкова сторінка: 60
Кінцева сторінка: 61
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37153
Перелік літератури: 1. Дагли І. Нейромаркетинг як сучасна технологія управління споживчою поведінкою /Ірина Дагли //Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / МОН України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 173–176.
2. Кайдашова Т. Ай-трекінг як інструмент нейромаркетингу /Кайдашова Т., Михальченко І. //Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / МОН, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 394–395.
References: 1. Dahly I. Neiromarketynh yak suchasna tekhnolohiia upravlinnia spozhyvchoiu povedinkoiu /Iryna Dahly //Marketynhova osvita v Ukraini: zb. materialiv V Mizhnar. nauk.-prakt. Internet-konf., m. Kyiv, 7–8 zhovt. 2021 y., MON Ukrainy, DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. V. Hetmana" [and other] ; [redkol., Fedorchenko A. V. and other], Kyiv : KNEU, 2021, P. 173–176.
2. Kaidashova T. Ai-trekinh yak instrument neiromarketynhu /Kaidashova T., Mykhalchenko I. //Marketynhova osvita v Ukraini: zb. materialiv V Mizhnar. nauk.-prakt. Internet-konf., m. Kyiv, 7–8 zhovt. 2021 y., MON, DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. V. Hetmana" [and other], Kyiv : KNEU, 2021, P. 394–395.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.