Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37153

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеченюк, Ірина
dc.contributor.authorChecheniuk, Iryna
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:18Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:18Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationЧеченюк І. Методи нейромаркетингу / Чеченюк Ірина // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 60–61. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37153-
dc.format.extent60-61
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleМетоди нейромаркетингу
dc.title.alternativeNeuromarketing methods
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.1
dc.relation.references1. Дагли І. Нейромаркетинг як сучасна технологія управління споживчою поведінкою /Ірина Дагли //Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / МОН України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 173–176.
dc.relation.references2. Кайдашова Т. Ай-трекінг як інструмент нейромаркетингу /Кайдашова Т., Михальченко І. //Маркетингова освіта в Україні: зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / МОН, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 394–395.
dc.relation.referencesen1. Dahly I. Neiromarketynh yak suchasna tekhnolohiia upravlinnia spozhyvchoiu povedinkoiu /Iryna Dahly //Marketynhova osvita v Ukraini: zb. materialiv V Mizhnar. nauk.-prakt. Internet-konf., m. Kyiv, 7–8 zhovt. 2021 y., MON Ukrainy, DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. V. Hetmana" [and other] ; [redkol., Fedorchenko A. V. and other], Kyiv : KNEU, 2021, P. 173–176.
dc.relation.referencesen2. Kaidashova T. Ai-trekinh yak instrument neiromarketynhu /Kaidashova T., Mykhalchenko I. //Marketynhova osvita v Ukraini: zb. materialiv V Mizhnar. nauk.-prakt. Internet-konf., m. Kyiv, 7–8 zhovt. 2021 y., MON, DVNZ "Kyiv. nats. ekon. un-t im. V. Hetmana" [and other], Kyiv : KNEU, 2021, P. 394–395.
dc.identifier.citationenChecheniuk I. (2021) Metodi neiromarketinhu [Neuromarketing methods]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 60-61 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage60
dc.citation.epage61
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.