Yazar Shpylyk, Svitlana

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 37 den 37
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Article26-Nis-201624-May-2016«Ambient Media» у сучасному рекламному просторіШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-May-202511-Haz-2025CRM – технології як маркетинговий актив підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Monograph202110-Kas-2021DIGITAL MARKETING AS AN INNOVATIVE CONTROL ELEMENT: DEVELOPMENT BY EVOLUTIONShpylyk, Svitlana; Pinyak, Iryna; Shveda, Nataliia
Article22-Oca-201919-Mar-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article202530-Haz-2025Innovative approaches to project financing management in the context of digitalization: micro- and macro-aspectsRadynskyy, Serghiy; Ratynskiy, Vadym; Krupka, Andrii; Shpylyk, Svitlana; Pohrishchuk, Halyna; Dobizha, Nataliia; Zarichna, Nadiia; Pysmennyi, Vitalii; Piniak, Iryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract20-Ara-201731-Mar-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-Ara-201731-Mar-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Article27-Nis-201716-Haz-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article24-Eki-202328-Ara-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article5-Eyl-202314-Eki-2023Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерціїКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article19-Ara-202327-Oca-2024Економічні та соціальні передумови розвитку системи закладів охорони здоров’я Тернопільської областіКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, Olga; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract15-Ara-20222-Oca-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-May-201815-Haz-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract9-Kas-20186-Ara-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Article201312-Ara-2014Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract23-Kas-202228-Ara-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-Kas-202328-Şub-2024Маркетингові інструменти формування та утримання конкурентних перевагРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-May-201815-Haz-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Основні аспекти мерчандайзингу в фармамаркетіКачуровська, Марія; Шпилик, Світлана Василівна; Kachyrovska, Mariya; Shpylyk, Svitlana
Other18-May-20118-Haz-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Особливості аптечного мерчандайзингуКачуровська, Марія; Шпилик, Світлана Василівна; Kachyrovska, Mariya; Shpylyk, Svitlana
Article19-May-201521-Oca-2016Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловостіШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract30-Kas-202328-Şub-2024Особливості формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваРоманова, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Romanova, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-Kas-201927-Kas-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Conference Abstract22-May-201815-Haz-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Article18-Haz-202428-Ağu-2024Розвиток екомаркетингу в умовах сталого інноваційного розвитку органічних агровиробництв України під впливом концепції пермакультуриКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article27-Nis-201716-Haz-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Conference Abstract19-May-202313-Haz-2023Роль соціальної відповідальності в маркетингуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-Kas-202110-Oca-2022Стратегії ремаркетингуШпилик, Світлана Василівна; Михалович, Катерина; Shpylyk, Svitlana; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract30-Kas-202328-Şub-2024Сутність та класифікація маркетингових конкурентних стратегійЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract30-Kas-202328-Şub-2024Теоретичні підходи до формування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваЗолота, Наталія; Шпилик, Світлана Василівна; Zolota, Natalia; Shpylyk, Svitlana
Article31-Oca-20186-Mar-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-Kas-201927-Kas-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-May-201427-Oca-2016Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article25-Kas-20151-Mar-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article25-Nis-20132-Şub-2016Інтернет як інструмент маркетингуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
ArticleKas-202125-Eyl-2022Інтернет-маркетинг та соціальні медіа у видавничому бізнесіШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana