Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48705

Title: CRM – технології як маркетинговий актив підприємства
Other Titles: CRM – technology in marketing enterprise assets
Authors: Піняк, Ірина Любомирівна
Шпилик, Світлана Василівна
Pinyak, Iryna
Shpylyk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Україна)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil (Ukraine)
Bibliographic description (Ukraine): Піняк І. Л. CRM – технології як маркетинговий актив підприємства / Піняк Ірина Любомирівна, Шпилик Світлана Василівна // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», 15-16 травня. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2025. — С. 40–41. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Bibliographic reference (2015): Піняк І. Л., Шпилик С. В. CRM – технології як маркетинговий актив підприємства // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», Тернопіль, 15-16 травня. 2025. С. 40–41.
Bibliographic citation (APA): Pinyak, I., & Shpylyk, S. (2025). CRM – tekhnolohii yak marketynhovyi aktyv pidpryiemstva [CRM – technology in marketing enterprise assets]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 15-16 travnia, Ternopil, 40-41. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Pinyak I., Shpylyk S. (2025) CRM – tekhnolohii yak marketynhovyi aktyv pidpryiemstva [CRM – technology in marketing enterprise assets]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space" (Tern., 15-16 travnia), pp. 40-41 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2025
Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 2025
Conference/Event: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Issue Date: 15-Mei-2025
Date of entry: 11-Jun-2025
Publisher: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 15-16 травня
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 40-41
Start page: 40
End page: 41
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48705
ISBN: 978-617-7875-96-2
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL for reference material: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/download/1581/6565656670
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89
References (Ukraine): 1. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
2. Островерхов В. М. Застосування CRM-систем у маркетинговій діяльності та управлінні персоналом транспортних підприємств. Економічний аналіз. 2018. № 3. С. 199-206. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/download/1581/6565656670
3. Шведа Н., Краузе О. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
4. Янчук, Т., & Боєнко, О. (2023). Впровадження crm-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство, (48). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89
References (International): 1. Krauze O., Piniak I., Shpylyk S. SRM yak dzherelo informatsii dlia rozrobky marketynhovykh proiektiv ta stratehichnoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu. Galician economic journal. 2022. V. 77. No 4. P. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
2. Ostroverkhov V. M. Zastosuvannia CRM-system u marketynhovii diialnosti ta upravlinni personalom transportnykh pidpryiemstv. Ekonomichnyi analiz. 2018. No 3. P. 199-206. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/download/1581/6565656670
3. Shveda N., Krauze O. Transformatsiia biznes-modelei v umovakh tsyfrovoi ekonomiky. Socio-Economic Problems and the State (elektronnyi zhurnal). 2023. Iss. 1 (28). P. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
4. Yanchuk, T., & Boienko, O. (2023). Vprovadzhennia crm-system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti. Ekonomika ta suspilstvo, (48). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2025)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.