Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48705

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorPinyak, Iryna
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal15-16 травня
dc.date.accessioned2025-06-11T11:43:30Z-
dc.date.available2025-06-11T11:43:30Z-
dc.date.created2025-05-15
dc.date.issued2025-05-15
dc.identifier.citationПіняк І. Л. CRM – технології як маркетинговий актив підприємства / Піняк Ірина Любомирівна, Шпилик Світлана Василівна // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», 15-16 травня. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2025. — С. 40–41. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
dc.identifier.isbn978-617-7875-96-2
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48705-
dc.format.extent40-41
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2025
dc.relation.ispartofProceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 2025
dc.relation.urihttps://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
dc.relation.urihttps://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/download/1581/6565656670
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89
dc.titleCRM – технології як маркетинговий актив підприємства
dc.title.alternativeCRM – technology in marketing enterprise assets
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
dc.relation.references2. Островерхов В. М. Застосування CRM-систем у маркетинговій діяльності та управлінні персоналом транспортних підприємств. Економічний аналіз. 2018. № 3. С. 199-206. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/download/1581/6565656670
dc.relation.references3. Шведа Н., Краузе О. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
dc.relation.references4. Янчук, Т., & Боєнко, О. (2023). Впровадження crm-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство, (48). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89
dc.relation.referencesen1. Krauze O., Piniak I., Shpylyk S. SRM yak dzherelo informatsii dlia rozrobky marketynhovykh proiektiv ta stratehichnoho upravlinnia konkurentospromozhnistiu. Galician economic journal. 2022. V. 77. No 4. P. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
dc.relation.referencesen2. Ostroverkhov V. M. Zastosuvannia CRM-system u marketynhovii diialnosti ta upravlinni personalom transportnykh pidpryiemstv. Ekonomichnyi analiz. 2018. No 3. P. 199-206. URL: https://www.econa.org.ua/index.php/econa/article/download/1581/6565656670
dc.relation.referencesen3. Shveda N., Krauze O. Transformatsiia biznes-modelei v umovakh tsyfrovoi ekonomiky. Socio-Economic Problems and the State (elektronnyi zhurnal). 2023. Iss. 1 (28). P. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdf
dc.relation.referencesen4. Yanchuk, T., & Boienko, O. (2023). Vprovadzhennia crm-system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti. Ekonomika ta suspilstvo, (48). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-89
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Україна)
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil (Ukraine)
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
dc.citation.spage40
dc.citation.epage41
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
dc.identifier.citation2015Піняк І. Л., Шпилик С. В. CRM – технології як маркетинговий актив підприємства // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», Тернопіль, 15-16 травня. 2025. С. 40–41.
dc.identifier.citationenAPAPinyak, I., & Shpylyk, S. (2025). CRM – tekhnolohii yak marketynhovyi aktyv pidpryiemstva [CRM – technology in marketing enterprise assets]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 15-16 travnia, Ternopil, 40-41. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOPinyak I., Shpylyk S. (2025) CRM – tekhnolohii yak marketynhovyi aktyv pidpryiemstva [CRM – technology in marketing enterprise assets]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space" (Tern., 15-16 travnia), pp. 40-41 [in Ukrainian].
Występuje w kolekcjach:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2025)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi