Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41525

Назва: Роль соціальної відповідальності в маркетингу
Інші назви: The role of social responsibility in marketing
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Шпилик, Світлана Василівна
Pinyak, Iryna
Shpylyk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University
Бібліографічний опис: Піняк І. Л. Роль соціальної відповідальності в маркетингу / Піняк Ірина, Шпилик Світлана // Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 19 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 17–18. — (Соціальна відповідальність – основа філософії бізнесу).
Bibliographic description: Pinyak I., Shpylyk S. (2023) Rol sotsialnoi vidpovidalnosti v marketynhu [The role of social responsibility in marketing]. Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space" (Tern., 19 May 2023), pp. 17-18 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2023
Proceedings of the Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space", 2023
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Дата публікації: 19-тра-2023
Дата внесення: 13-чер-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 19 травня 2023 року
19 May 2023
УДК: 339
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 17-18
Початкова сторінка: 17
Кінцева сторінка: 18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41525
ISBN: 978-617-7875-59-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2023
©Тернопільський національний технічний
університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
Перелік літератури: 1. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
2. Краузе О. І., Юрик Н. Є. Соціальна відповідальність суб’єктів ринку праці. Електронне наукове видання «Публічне адміністрування та національна безпека». 2023. №4. URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
References: 1. Krauze O. I., Piniak I. L., Shpylyk S. V. Sotsialna vidpovidalnist v konteksti didzhytalizatsii biznesu. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Serie: "Ekonomichni nauky". 2022. No 11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
2. Krauze O. I., Yuryk N. Ye. Sotsialna vidpovidalnist subiektiv rynku pratsi. Elektronne naukove vydannia "Publichne administruvannia ta natsionalna bezpeka". 2023. No 4. URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.