Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41525

Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorPinyak, Iryna
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.coverage.temporal19 травня 2023 року
dc.coverage.temporal19 May 2023
dc.date.accessioned2023-06-13T07:03:48Z-
dc.date.available2023-06-13T07:03:48Z-
dc.date.created2023-05-19
dc.date.issued2023-05-19
dc.identifier.citationПіняк І. Л. Роль соціальної відповідальності в маркетингу / Піняк Ірина, Шпилик Світлана // Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 19 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 17–18. — (Соціальна відповідальність – основа філософії бізнесу).
dc.identifier.isbn978-617-7875-59-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41525-
dc.format.extent17-18
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPalianytsia V.A.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2023
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space", 2023
dc.relation.urihttps://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
dc.relation.urihttps://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
dc.titleРоль соціальної відповідальності в маркетингу
dc.title.alternativeThe role of social responsibility in marketing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2023
dc.rights.holder©Тернопільський національний технічний
dc.rights.holderуніверситет імені Івана Пулюя, 2023
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339
dc.relation.references1. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
dc.relation.references2. Краузе О. І., Юрик Н. Є. Соціальна відповідальність суб’єктів ринку праці. Електронне наукове видання «Публічне адміністрування та національна безпека». 2023. №4. URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
dc.relation.referencesen1. Krauze O. I., Piniak I. L., Shpylyk S. V. Sotsialna vidpovidalnist v konteksti didzhytalizatsii biznesu. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Serie: "Ekonomichni nauky". 2022. No 11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-11-8381
dc.relation.referencesen2. Krauze O. I., Yuryk N. Ye. Sotsialna vidpovidalnist subiektiv rynku pratsi. Elektronne naukove vydannia "Publichne administruvannia ta natsionalna bezpeka". 2023. No 4. URL: https://doi.org/10.25313/2617-572X-2023-4-8859
dc.identifier.citationenPinyak I., Shpylyk S. (2023) Rol sotsialnoi vidpovidalnosti v marketynhu [The role of social responsibility in marketing]. Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space" (Tern., 19 May 2023), pp. 17-18 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
dc.citation.spage17
dc.citation.epage18
Enthalten in den Sammlungen:Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2023)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.