Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21178

Назва: Візуальний мерчандайзинг
Інші назви: Visual merchandising
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Лучейко, Мар’яна
Shpylyk, Svitlana
Lucheiko, Mariana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Візуальний мерчандайзинг / Світлана Шпилик, Мар’яна Лучейко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 72–74. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description: Shpylyk S., Lucheiko M. (2017) Vizualnyi merchandaizynh [Visual merchandising]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 72-74 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 27-кві-2017
Дата внесення: 16-чер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 72-74
Початкова сторінка: 72
Кінцева сторінка: 74
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21178
Власник авторського права: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
Перелік літератури: 1. Шпилик С. Сенсорний маркетинг на службі маркетолога [Електронний ресурс] / С.мШпилик // Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – Режим доступу : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
2. Універсальна підбірка науково-популярних онлайн-енциклопедій для учнів та студентів [Електронний ресурс] / Режим доступу : http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
3. Визуальный мерчандайзинг [Электронный ресурс] / Режим доступу: http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
References: 1. Shpylyk S. Sensornyi marketynh na sluzhbi marketoloha [Electronic resource], S.mShpylyk, Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy, Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Ternopil : TNTU im. I. Puliuia, 2015, Access mode : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
2. Universalna pidbirka naukovo-populiarnykh onlain-entsyklopedii dlia uchniv ta studentiv [Electronic resource], Access mode : http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
3. Vizualnyi merchandaizinh [Electronic resource], Access mode: http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.