このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21178

Tytuł: Візуальний мерчандайзинг
Inne tytuły: Visual merchandising
Authors: Шпилик, Світлана Василівна
Лучейко, Мар’яна
Shpylyk, Svitlana
Lucheiko, Mariana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. В. Візуальний мерчандайзинг / Світлана Шпилик, Мар’яна Лучейко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 72–74. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description (International): Shpylyk S., Lucheiko M. (2017) Vizualnyi merchandaizynh [Visual merchandising]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 72-74 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 27-kwi-2017
Date of entry: 16-cze-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
UDC: 339.13
Strony: 3
Zakres stron: 72-74
Główna strona: 72
Strona końcowa: 74
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21178
Właściciel praw autorskich: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Związane URL literatura: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Шпилик С. Сенсорний маркетинг на службі маркетолога [Електронний ресурс] / С.мШпилик // Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – Режим доступу : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
2. Універсальна підбірка науково-популярних онлайн-енциклопедій для учнів та студентів [Електронний ресурс] / Режим доступу : http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
3. Визуальный мерчандайзинг [Электронный ресурс] / Режим доступу: http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
References: 1. Shpylyk S. Sensornyi marketynh na sluzhbi marketoloha [Electronic resource], S.mShpylyk, Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy, Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Ternopil : TNTU im. I. Puliuia, 2015, Access mode : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
2. Universalna pidbirka naukovo-populiarnykh onlain-entsyklopedii dlia uchniv ta studentiv [Electronic resource], Access mode : http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
3. Vizualnyi merchandaizinh [Electronic resource], Access mode: http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi