Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21178

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна
dc.contributor.authorЛучейко, Мар’яна
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana
dc.contributor.authorLucheiko, Mariana
dc.coverage.temporal27-28 квітня 2017 року
dc.coverage.temporal15-16 April 2004
dc.date.accessioned2017-06-16T19:21:15Z-
dc.date.available2017-06-16T19:21:15Z-
dc.date.created2017-04-27
dc.date.issued2017-04-27
dc.identifier.citationШпилик С. В. Візуальний мерчандайзинг / Світлана Шпилик, Мар’яна Лучейко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 72–74. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21178-
dc.format.extent72-74
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
dc.relation.ispartofProceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
dc.relation.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
dc.relation.urihttp://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
dc.relation.urihttp://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
dc.titleВізуальний мерчандайзинг
dc.title.alternativeVisual merchandising
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Шпилик С. Сенсорний маркетинг на службі маркетолога [Електронний ресурс] / С.мШпилик // Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. – Тернопіль : ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. – Режим доступу : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
dc.relation.references2. Універсальна підбірка науково-популярних онлайн-енциклопедій для учнів та студентів [Електронний ресурс] / Режим доступу : http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
dc.relation.references3. Визуальный мерчандайзинг [Электронный ресурс] / Режим доступу: http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
dc.relation.referencesen1. Shpylyk S. Sensornyi marketynh na sluzhbi marketoloha [Electronic resource], S.mShpylyk, Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy, Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Ternopil : TNTU im. I. Puliuia, 2015, Access mode : http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/7570/1/Zbirnyk_tez_8-10_10_2015.pdf#page=98
dc.relation.referencesen2. Universalna pidbirka naukovo-populiarnykh onlain-entsyklopedii dlia uchniv ta studentiv [Electronic resource], Access mode : http://www.gx3000.ru/merchendajzing/ponjattja-merchendajzingu.html
dc.relation.referencesen3. Vizualnyi merchandaizinh [Electronic resource], Access mode: http://propravostory.ru/finansy-2/marketologu/10033-vizualnyj-merchandajzing.html
dc.identifier.citationenShpylyk S., Lucheiko M. (2017) Vizualnyi merchandaizynh [Visual merchandising]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 72-74 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
dc.citation.spage72
dc.citation.epage74
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Występuje w kolekcjach:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi