Yazar Ковальчик, Олена Арнольдівна

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 29 den 29
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
ArticleAra-202511-Ara-2025Аналітика клієнтських даних у CRM-системі як основа для прийняття управлінських рішень в електронній комерціїРізник, Наталія Михайлівна; Ковальчик, Олена Арнольдівна; Кутник, Юрій Вікторович
Article10-Kas-20114-Oca-2012Визначення економічної сутності дефініції «провайдинг ефективності»Ковальчик, Олена Арнольдівна; Ковальчик, Елена Арнольдовна; Kovalchyk, Olena Arnoldivna
Article6-Eki-201127-Mar-2017Визначення сутності дефініції „провайдинг ефективності”Ковальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchik, O. A.
Conference Abstract11-Kas-202019-Oca-2021Використання веб-технологій для підвищення ефективності робіт підприємств дорожнього господарства УкраїниКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, O.
Conference Abstract27-Kas-20195-Şub-2020Використання іт-технологій на підприємствах автодорожньої галузіКовальчик, Олена Арнольдівна; Ковальчик, І. П.; Kovalchyk, O. A.; Kovalchyk, I. P.
Conference Abstract11-Kas-202019-Oca-2021Вплив інтернет магазинів на економіку країниКовальчик, Олена Арнольдівна; Кохан, Василь Володимир Богданович; Kovalchyk, O.; Kokhan, V. V. B.
Conference Abstract28-Kas-20243-Oca-2025Вплив інформаційних та веб технологій на розвиток економікиКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, O.
Conference Abstract28-Kas-20243-Oca-2025Дослідження бізнес- та клієнто-орієнтованих підходів у електронній комерціїАлдабаєва, А. О.; Ковальчик, Олена Арнольдівна; Aldabaeva, A.; Kovalchyk, O.
Learning Object201526-Eyl-2016Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Електронна комерція” для студентів денної форми навчання спеціальності 7.03050201 “Економічна кібернетика”Ковальчик, Олена Арнольдівна
Methodical recommendations202114-Ara-2021Методичні вказівки до проведення практичних занять з курсу «Інформаційні технології продаж» для студентів денної та заочної форми навчання за освітнім ступенем «Бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»Ковальчик, Олена Арнольдівна
Article18-Nis-201228-Oca-2016Моделювання розподілу витрат з виконання автодорожніх робітКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, Olena
Article22-Oca-201919-Mar-2019Обгрунтування чинників конкурентоспроможності підприємств дорожнього господарства на основі міжнародного досвідуДмитрів, Дмитро Володимирович; Ковальчик, Олена Арнольдівна; Рогатинська, Олена Романівна; Dmytriv, Dmytro; Kovalchyk, Olena; Rogatynska, Olena
Course of lectures202115-Ara-2021Опорний конспект лекцій із дисципліни "Інформаційні технології продаж " за освітнім ступенем бакалаврів для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг»Ковальчик, Олена Арнольдівна
Article25-Nis-20132-Şub-2016Особливості діяльності підприємств дорожньо-будівельного комплексуКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, Olena
Other26-Eyl-201626-Eyl-2016Особливості економічних відносин в галузі дорожнього господарства УкраїниРогатинський, Роман Михайлович; Ковальчик, Олена Арнольдівна
Conference Abstract28-Eyl-20177-Şub-2018Особливості моделей ДПП у автодорожній галузіКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, O. A.
Article13-May-20141-Şub-2016Особливості системи вищої освіти в ПольщіКовальчик, Олена Арнольдівна; Кареліна, Олена Володимирівна; Kovalchyk, Olena; Karelina, Olena
Conference Abstract28-Kas-20243-Oca-2025Переваги використання інструментів цифрового маркетингуБурденюк, О. В.; Ковальчик, Олена Арнольдівна; Burdeniuk, O.; Kovalchyk, O.
Article21-Eki-201611-Ara-2016Перспективи фінансування підприємств автодорожньої галузі УкраїниКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, O. A.
Conference Abstract28-Mar-20195-Haz-2019Покращення інвестиційно-інноваційної привабливості дорожнього господарства УкраїниКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, O. A.
Other18-May-20117-Haz-2011Поняття „критерій” та „показник” економічної ефективностіКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchik, Olena
Article19-Kas-20141-Şub-2016Порівняльна характеристика моделей дпп для автодорожніх проектівКовальчик, Олена Арнольдівна; Kovalchyk, O. A.
Article14-Ara-201117-Şub-2016Проблеми дорожньої галузі УкраїниКовальчик, Олена Арнольдівна
ArticleAra-202511-Ara-2025Розвиток електронної комерції в контексті цифрової трансформації: кореляційний аналіз та інноваційні вебтехнологіїКовальчик, Олена Арнольдівна; Різник, Наталія Михайлівна
Article201024-Mar-2011Системний пiдхiд до функціонування та техніко-економiчної оцiнки автодорожнього комплексуКовальчик, Олена Арнольдівна
Conference Abstract2-Ara-202130-Ara-2021Соціальні тренди електронної комерціїБерестецька, Олена Михайлівна; Ковальчик, Олена Арнольдівна; Berestetska, O.; Kovalchyk, O.
Conference Abstract23-Kas-202228-Ara-2022Сучасні інструменти digital-маркетингуКовальчик, Олена Арнольдівна; Берестецька, Олена; Kovalchyk, Olena; Berestetska, Olena
Article6-Eki-201127-Mar-2017Європейський досвід забезпечення ефективного функціонування підпрємств автодорожньої галузіКовальчик, Олена Арнольдівна; Рогатинський, Роман Михайлович; Kovalchik, O. A.; Rogatynskyi, R. M.
Article201221-May-2013Інформаційні системи в автодорожній галузі: стан і тенденції розвиткуКовальчик, Олена Арнольдівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович