Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39767

Назва: Сучасні інструменти digital-маркетингу
Інші назви: Modern tools of digital-marketing
Автори: Ковальчик, Олена Арнольдівна
Берестецька, Олена
Kovalchyk, Olena
Berestetska, Olena
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені І.Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Ковальчик О. А. Сучасні інструменти digital-маркетингу / Олена Ковальчик, Олена Берестецька // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 36–38.
Bibliographic description: Kovalchyk O., Berestetska O. (2022) Suchasni instrumenty digital-marketynhu [Modern tools of digital-marketing]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 36-38 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Дата публікації: 23-лис-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
УДК: 339.1
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 36-38
Початкова сторінка: 36
Кінцева сторінка: 38
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39767
ISBN: 978-617-7875-47-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7707
https://mind.ua/news/20219912-kilkist-internet-koristuvachiv-u-sviti-dosyagla-48-mlrd
https://cases.media/article/digital-v-ukrayini-2022-trendi-ukrayinskogo-internetu-ta-vpliv-viini
https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1115&page=1
https://ecommercefastlane.com/the-next-8-big-digital-marketing-trends-in-2023/
Перелік літератури: 1. Мельник Л. Г., Дериколенко А. О. Інструменти digital-маркетингу як засіб просування продукції вітчизняних промислових підприємств. Ефективна економіка. 2020. № 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7707 (дата звернення: 7.11.2022).
2. URL: https://mind.ua/news/20219912-kilkist-internet-koristuvachiv-u-sviti-dosyagla-48-mlrd (дата звернення: 9.11.2022).
3. URL: https://cases.media/article/digital-v-ukrayini-2022-trendi-ukrayinskogo-internetu-ta-vpliv-viini (дата звернення: 9.11.2022).
4. Користування інтернетом серед українців (2022) URL: https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1115&page=1 (дата звернення: 8.11.2022).
5. The Next 8 Big Digital Marketing Trends in 2023 (2022) URL: https://ecommercefastlane.com/the-next-8-big-digital-marketing-trends-in-2023/ (дата звернення: 8.11.2022).
References: 1. Melnyk L. H., Derykolenko A. O. Instrumenty digital-marketynhu yak zasib prosuvannia produktsii vitchyznianykh promyslovykh pidpryiemstv. Efektyvna ekonomika. 2020. No 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7707 (Date of appeal: 7.11.2022).
2. URL: https://mind.ua/news/20219912-kilkist-internet-koristuvachiv-u-sviti-dosyagla-48-mlrd (Date of appeal: 9.11.2022).
3. URL: https://cases.media/article/digital-v-ukrayini-2022-trendi-ukrayinskogo-internetu-ta-vpliv-viini (Date of appeal: 9.11.2022).
4. Korystuvannia internetom sered ukraintsiv (2022) URL: https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=1115&page=1 (Date of appeal: 8.11.2022).
5. The Next 8 Big Digital Marketing Trends in 2023 (2022) URL: https://ecommercefastlane.com/the-next-8-big-digital-marketing-trends-in-2023/ (Date of appeal: 8.11.2022).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.