Lehitse UDC 658.8

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 20 88 -st  järgmine >
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Articlemai-201328-mai-2013Diversification as a direction of enterprise's stabilizationFedyshyn, Bohdan Petrovych; Федишин, Богдан Петрович; Федишин, Богдан Петрович; Fedyshyn, Iryna Bohdanivna; Федишин, Ірина Богданівна; Федишин, Ирина Богдановна
Articlenov-20215-sep-2022Dynamics of innovative marketing componentsVivchar, Oksana; Ziailyk, Mariia; Вівчар, Оксана; Зяйлик, Марія
Article17-nov-201624-mär-2017Аналіз споживацьких вподобань студентської молоді за вибору молочної продукції з метою створення нових молочних напоївГребельник, О. П.; Коваль, В. Є.; Hrebelnyk, O. P.; Koval, V. Y.
Article14-det-201117-vee-2016Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article201312-det-2014Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукціюСерединська, Віра; Seredynska, Vira
Article201228-mai-2013Аналітичне обгрунтування ціни технологічних знаньРадинський, Сергій Віталійович; Radynskyy, Serghiy
Article30-mai-20115-juu-2011Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємстваАндрушків, Богдан Миколайович; Андрушкив, Богдан Николаевич; Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych; Бицюра, Леонід Олексійович; Быцюра, Леонид Алексеевич; Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Article5-det-201211-vee-2016Бренд-комунікація в інтернет-бізнесіЛуців, О.
Thesis Abstract23-vee-201822-vee-2018Вдосконалення збутової діяльності виробничого підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)Хома, Мар'яна Миколаївна
Conference Abstract24-nov-202118-det-2021Веб аналітика – ефективний інструмент цифрової адаптації бізнесуСкренкович, А. В.; Струтинська, Ірина Володимирівна; Skrenkovych, Anton; Strutynska, Iryna
Conference Abstract31-mär-202319-apr-2023Взаємозв’язок логістики з волонтерським рухомГорин, Руслан; Грач, Юрій; Horyn, Ruslan; Hrach, Yuri
Article17-nov-201624-mär-2017Впровадження CRM-технологій для покращення організації бізнесуМихайлишин, С. П.; Myhajlyshyn, S. P.
Conference Abstract26-mai-202322-juu-2023Війна-логістика-волонтериГорин, Р. І.; Гач, Ю. О.; Сороківська, Олена Анатоліївна; Horyn, R.; Hach, Yu.; Sorokivska, O.
Article21-mai-201427-jaa-2016Глобалізація як нова парадигма світового розвиткуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tetyana
Master Thesis30-jaa-20241-vee-2024Дослідження управління збутовою діяльністю та брендом організації на прикладі “EDJS network”Mulundu, Doreen; Мулунду Д.
Conference Abstract1-juu-202213-juu-2022Діяльність меблевої промисловості в умовах коронавірусної пандемії та російської війни проти УкраїниГалиняк, Леся; Павликівська, Ольга Іванівна; Halyniak, Lesia; Pavlykivska, Olha
Article26-apr-201624-mai-2016Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільстваПантелімон, Оксана; Pantelimon, Oksana
Article18-mai-20168-juu-2016Економіко-математичні показники в прогнозуванні збуту продукції підприємстваХома, М. М.; Khoma, M. M.
Book201114-juu-2017Економічне оцінювання та моделювання системи управління збутовою діяльністю підприємствХрупович, Світлана Євгенівна
Conference Abstract29-nov-202419-det-2024Застосування штучного інтелекту з метою автоматизації маркетингових завданьЧеченюк, Ірина; Гураль, Катерина; Checheniuk, Iryna; Hural, Kateryna