Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Titolo: Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства
Titoli alternativi: The Formation of Product Marketing Strategies of an Enterprise
Autori: Гиркало, Анжеліка Олександрівна
Hyrkalo, A.
Bibliographic description (Ukraine): Гиркало А.О. Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства (на прикладі ПП"СМіО") : анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг"/ А.О. Гиркало ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 1 с.
Data: 26-giu-2014
Date of entry: 17-giu-2014
Editore: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339
Parole chiave: товарні стратегії товар
асортимент
товарно – асортиментна політика
конкурентноспроможність
маркетингові дослідження
ринок
номенклатура товару
product strategy
product
line
product policy
competitiveness
market research
market
product range
Abstract: Проаналізовано процес формування товарних стратегій, розкрито моніторинг мікро та макро меркетингового середовища, а також охарактеризовано м'ясопереробну промисловість України, обгрунтовано товарну інноваційну стратегію, як спосіб удосконалення маркетингової діяльності.
This research studies the process of trade policies formation, reveals the monitoring of micro and macro marketing environment, and describes the meat processing industry of Ukraine. The research ground of productive innovation strategy as a way of improving marketing activities.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Content type: Thesis
È visualizzato nelle collezioni:8.03050701 — маркетинг

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.djvu25,82 kBDjVuVisualizza/apri
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.pdf33,55 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Strumenti di amministrazione