Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Tytuł: Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства
Inne tytuły: The Formation of Product Marketing Strategies of an Enterprise
Authors: Гиркало, Анжеліка Олександрівна
Hyrkalo, A.
Cytat: Гиркало А.О. Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства (на прикладі ПП"СМіО") : анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг"/ А.О. Гиркало ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 1 с.
Data wydania: 26-cze-2014
Date of entry: 17-cze-2014
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль
UDC: 339
Słowa kluczowe: товарні стратегії товар
асортимент
товарно – асортиментна політика
конкурентноспроможність
маркетингові дослідження
ринок
номенклатура товару
product strategy
product
line
product policy
competitiveness
market research
market
product range
Abstract: Проаналізовано процес формування товарних стратегій, розкрито моніторинг мікро та макро меркетингового середовища, а також охарактеризовано м'ясопереробну промисловість України, обгрунтовано товарну інноваційну стратегію, як спосіб удосконалення маркетингової діяльності.
This research studies the process of trade policies formation, reveals the monitoring of micro and macro marketing environment, and describes the meat processing industry of Ukraine. The research ground of productive innovation strategy as a way of improving marketing activities.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.03050701 — маркетинг



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora