Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Başlık: Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства
Diğer Başlıklar: The Formation of Product Marketing Strategies of an Enterprise
Yazarlar: Гиркало, Анжеліка Олександрівна
Hyrkalo, A.
Bibliographic description (Ukraine): Гиркало А.О. Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства (на прикладі ПП"СМіО") : анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг"/ А.О. Гиркало ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 1 с.
Yayın Tarihi: 26-Haz-2014
Date of entry: 17-Haz-2014
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339
Anahtar kelimeler: товарні стратегії товар
асортимент
товарно – асортиментна політика
конкурентноспроможність
маркетингові дослідження
ринок
номенклатура товару
product strategy
product
line
product policy
competitiveness
market research
market
product range
Özet: Проаналізовано процес формування товарних стратегій, розкрито моніторинг мікро та макро меркетингового середовища, а також охарактеризовано м'ясопереробну промисловість України, обгрунтовано товарну інноваційну стратегію, як спосіб удосконалення маркетингової діяльності.
This research studies the process of trade policies formation, reveals the monitoring of micro and macro marketing environment, and describes the meat processing industry of Ukraine. The research ground of productive innovation strategy as a way of improving marketing activities.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Content type: Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:8.03050701 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.djvu25,82 kBDjVuGöster/Aç
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.pdf33,55 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları