霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Title: Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства
Other Titles: The Formation of Product Marketing Strategies of an Enterprise
Authors: Гиркало, Анжеліка Олександрівна
Hyrkalo, A.
Bibliographic description (Ukraine): Гиркало А.О. Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства (на прикладі ПП"СМіО") : анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг"/ А.О. Гиркало ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 1 с.
Issue Date: 26-六月-2014
Date of entry: 17-六月-2014
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339
Keywords: товарні стратегії товар
асортимент
товарно – асортиментна політика
конкурентноспроможність
маркетингові дослідження
ринок
номенклатура товару
product strategy
product
line
product policy
competitiveness
market research
market
product range
Abstract: Проаналізовано процес формування товарних стратегій, розкрито моніторинг мікро та макро меркетингового середовища, а також охарактеризовано м'ясопереробну промисловість України, обгрунтовано товарну інноваційну стратегію, як спосіб удосконалення маркетингової діяльності.
This research studies the process of trade policies formation, reveals the monitoring of micro and macro marketing environment, and describes the meat processing industry of Ukraine. The research ground of productive innovation strategy as a way of improving marketing activities.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Content type: Thesis
�蝷箔����:8.03050701 — маркетинг

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.djvu25,82 kBDjVu璉�閫�/撘��
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.pdf33,55 kBAdobe PDF璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�