Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Pealkiri: Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства
Teised pealkirjad: The Formation of Product Marketing Strategies of an Enterprise
Autor: Гиркало, Анжеліка Олександрівна
Hyrkalo, A.
Bibliographic description (Ukraine): Гиркало А.О. Формувння маркетингових товарних стратегій підприємства (на прикладі ПП"СМіО") : анотація на дипломну роботу магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг"/ А.О. Гиркало ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014. — 1 с.
Ilmumisaasta: 26-juu-2014
Date of entry: 17-juu-2014
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339
Märksõnad: товарні стратегії товар
асортимент
товарно – асортиментна політика
конкурентноспроможність
маркетингові дослідження
ринок
номенклатура товару
product strategy
product
line
product policy
competitiveness
market research
market
product range
Kokkuvõte: Проаналізовано процес формування товарних стратегій, розкрито моніторинг мікро та макро меркетингового середовища, а також охарактеризовано м'ясопереробну промисловість України, обгрунтовано товарну інноваційну стратегію, як спосіб удосконалення маркетингової діяльності.
This research studies the process of trade policies formation, reveals the monitoring of micro and macro marketing environment, and describes the meat processing industry of Ukraine. The research ground of productive innovation strategy as a way of improving marketing activities.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3123
Content type: Thesis
Asub kollektsiooni(de)s:8.03050701 — маркетинг

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.djvu25,82 kBDjVuVaata/Ava
Thesis-Hyrkalo_A-The_Formation_of_Product__2014.pdf33,55 kBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid