Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-100 of 199 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article26-Apr-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article18-May-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article26-Apr-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article26-Apr-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article25-Apr-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-Apr-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-Apr-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Article27-Apr-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-Apr-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-Apr-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-Apr-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-Apr-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-Apr-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-Apr-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article27-Apr-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-Apr-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article27-Apr-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-Oct-2010Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article21-Mar-2012Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article18-Apr-2012Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-Apr-2012Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article26-Apr-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article20-Apr-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article6-Oct-2011Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article6-Apr-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article26-Apr-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article24-Apr-2014Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-Apr-2014Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article6-Apr-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article25-Apr-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-Apr-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Article18-Apr-2012Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article25-Nov-2015Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article19-May-2015Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-Apr-2015Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article23-Apr-2015Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article24-Apr-2014Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article19-Apr-2011Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-Apr-2015Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article21-May-2014Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article23-Apr-2015Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Article29-Oct-2014Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article19-May-2015Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-Mar-2015Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article21-May-2014Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article22-Apr-2010Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article14-Dec-2011Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article19-May-2015Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article24-Apr-2014Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article18-Apr-2012Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article19-May-2015Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article27-Oct-2010Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article27-Mar-2015Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-Oct-2010Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article27-Oct-2010Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article18-Apr-2012Дизайн нового товаруОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article18-Apr-2012Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-Apr-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-Apr-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article26-Apr-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-Apr-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article24-Apr-2014Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article21-Mar-2012«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article24-Apr-2014Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article26-Apr-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article21-May-2014Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article26-Apr-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article24-Apr-2014Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article26-Apr-2016Організація Інтернет-рекламиЯворська, Аліна; Yavorska, Alina
Article5-Dec-2012Інноваційно-логістична модель сталого розвитку економіки країниСтрутинська, І.
Article14-Dec-2011Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article22-Apr-2010Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article21-May-2014Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринкуМороз, Василина Романівна; Moroz, Vasylyna
Article26-Apr-2016Комунікаційні функції мерчандайзингуПанас, Андрій; Panas, Andriy
Article26-Apr-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-Apr-2016Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в системі маркетингу підприємстваПритуляк, Марія; Prytulyak, Maria
Article26-Apr-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Article26-Apr-2016Сухі будівельні суміші:споживчі властивостіМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-Apr-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Article26-Apr-2016Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринкуСкоробогата, Сніжана; Skorobohata, Snizhana
Article26-Apr-2016Організація рекламної діяльності підприємствЧорній, Христина; Chorniy, Khrystyna
Article26-Apr-2016Аналіз маркетингової товарної політикиБойко, Василина; Boyko, Vasylyna
Article26-Apr-2016Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренціїМазан, Оксана; Mazan, Oksana
Article20-Apr-2016Комплекс маркетингу на промисловому підприємствіБогачук, Н. Р.; Bogachuk, N.
Article20-Apr-2016Кондитерська галузь України – реалії сьогоденняКолосівська, В.; Kolosivska, V.
Article24-Apr-2014Планування чисельності працюючих та їх складу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article26-Apr-2016Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управлінняМар’янчук, Інна; Maryanchuk, Inna
Article22-Apr-2010Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article26-Apr-2016Формування конкурентних перевагОмелянюк, Валентина; Omelyanyuk, Valentyna
Article26-Apr-2016Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємствКрийцула, Віктор; Kryicula, Victor
Article26-Apr-2016Удосконалення збуту сільськогосподарської продукціїКоваль, Надія; Koval, Nadiya
Article26-Apr-2016Технології формування конкурентних перевагУрбановський, Тарас; Краузе, Ольга Ігорівна; Urbanovskyy, Taras; Krause, Olga
Article26-Apr-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-Apr-2016Теоретичні основи поняття «конкурентоспроможність підприємства»Макодрай, Світлана; Makodray, Svitlana
Article26-Apr-2016Система просування продукціїГорбаль, Лілія; Gorbal, Liliya
Article26-Apr-2016Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльностіКопчук, Юлія; Kopchuk, Julia
Article26-Apr-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваПекельна, Ярослава; Pekelna, Yaroslava
Article26-Apr-2016Аналіз ефективності маркетингової політики просуванняСичевський, Дмитро; Suchevskyy, Dmytro
Article26-Apr-2016Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСадовий, Василь; Sadoviy, Vasyl
Article26-Apr-2016Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємствСторож, Марія; Storozh, Maria
Results 1-100 of 199 (Search time: 0.003 seconds).