Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 199 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article25-кві-201726-лип-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-кві-201726-лип-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-кві-201726-лип-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article6-жов-201127-бер-2017Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article27-кві-201716-чер-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article27-кві-201716-чер-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-кві-201716-чер-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Article27-кві-201716-чер-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-кві-201716-чер-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-201716-чер-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-кві-201716-чер-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article24-кві-20146-бер-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article18-кві-201228-січ-2016Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-201228-січ-2016Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article27-жов-201020-лют-2016Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Article18-тра-20168-лип-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article26-кві-201624-тра-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article27-кві-201716-чер-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-кві-201716-чер-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article6-кві-201722-чер-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article6-кві-201722-чер-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article21-бер-201227-січ-2016Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article20-кві-201625-тра-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article18-кві-201228-січ-2016Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article24-кві-20146-бер-2016Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article29-жов-201422-січ-2016Розвиток суб'єктів малого підприємництва у сфері агропромислового комплексуДідів, М.; Владимир, Ольга Михайлівна; Didiv, M.; Vladymyr, O.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article22-кві-201020-лют-2016Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегіїЯнківська, О.
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article18-тра-20168-лип-2016Формування асортиментної політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Драй, В. В.; Fedorovych, R.; Dray, V.
Article26-кві-201624-тра-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості розважального бізнесуУліновська, Оксана; Ulinovs’ka, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваАнтошків, Вадим; Antoshkiv, Vadym
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчуванняЯремко, Роман; Yaremko, Roman
Article22-вер-201626-жов-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article6-жов-201127-бер-2017Якісні методи досліджень поведінки споживачівФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article17-лис-201624-бер-2017Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. Y.
Article21-тра-201427-січ-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article21-тра-201427-січ-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-тра-201521-січ-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article22-кві-201020-лют-2016Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article27-бер-201527-січ-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article19-тра-201521-січ-2016Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article25-лис-201518-лют-2016Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article18-кві-201228-січ-2016Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article19-тра-201521-січ-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-кві-201526-лют-2016Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article29-жов-201422-січ-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article19-кві-201116-лют-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-201526-лют-2016Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article23-кві-201526-лют-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article19-тра-201521-січ-2016Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article14-гру-201117-лют-2016Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Article18-кві-201228-січ-2016Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article25-бер-201620-кві-2016Інноваційні підходи в системі підбору персоналуГарматюк, Оксана Олегівна; Чура, Олена; Garmatiuk, Oksana; Chura, Olena
Article26-кві-201624-тра-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article20-кві-201625-тра-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article24-кві-20146-бер-2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article25-бер-201620-кві-2016Інновації в галузі менеджменту персоналуКожушок, Тетяна; Галущак, Михайло Петрович; Kozhushok, Tetiana; Galushchak, Mykhaylo
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренціїМазан, Оксана; Mazan, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Система просування продукціїГорбаль, Лілія; Gorbal, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльностіКопчук, Юлія; Kopchuk, Julia
Article26-кві-201624-тра-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи поняття «конкурентоспроможність підприємства»Макодрай, Світлана; Makodray, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємствКрийцула, Віктор; Kryicula, Victor
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення збуту сільськогосподарської продукціїКоваль, Надія; Koval, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз ефективності маркетингової політики просуванняСичевський, Дмитро; Suchevskyy, Dmytro
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринкуСкоробогата, Сніжана; Skorobohata, Snizhana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в системі маркетингу підприємстваПритуляк, Марія; Prytulyak, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Формування конкурентних перевагОмелянюк, Валентина; Omelyanyuk, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття комплексу просуванняГораль, Андрій; Goral, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваПекельна, Ярослава; Pekelna, Yaroslava
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСадовий, Василь; Sadoviy, Vasyl
Article26-кві-201624-тра-2016Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємствСторож, Марія; Storozh, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Сухі будівельні суміші:споживчі властивостіМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Технології формування конкурентних перевагУрбановський, Тарас; Краузе, Ольга Ігорівна; Urbanovskyy, Taras; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Мотиваційна теорія поведінки споживачівБлащишин, Роман; Blaschyshyn, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка логістичних засад в системі організації збутової діяльності підприємстваКучма, Ірина; Kuchma, Iryna
Результати 1-100 зі 199 (час пошуку: 0.005 секунди).