Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20413
Назва: Якісні методи досліджень поведінки споживачів
Інші назви: Qualitative research methods consumer behavior
Автори: Фалович, А. С.
Falovuch, A. S.
metadata.dc.contributor.affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Фалович А. С. Якісні методи досліджень поведінки споживачів / А. С. Фалович // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 245–247. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
metadata.dc.identifier.citationen: Falovuch A. S. (2011) Yakisni metody doslidzhen povedinky spozhyvachiv [Qualitative research methods consumer behavior]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 245-247 [in Ukrainian].
metadata.dc.relation.ispartof: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
metadata.dc.citation.conference: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
metadata.dc.citation.journalTitle: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 6-жов-2011
Видавець: ТНТУ
TNTU
metadata.dc.coverage.placename: Тернопіль
metadata.dc.coverage.temporal: 06-08 жовтня 2011 року
УДК: 339.13
metadata.dc.format.pages: 3
metadata.dc.format.extent: 245-247
metadata.dc.citation.spage: 245
metadata.dc.citation.epage: 247
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20413
metadata.dc.relation.references: 1. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000.- 464 с.
2. Энджел Д., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей: Пер.с англ. – СПб.: Питер, 2000. - 512 с.
3. Ліпич Л., Кощій О. Маркетингові дослідження споживачів продовольчих товарів // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 4. – С. 12-15.
4. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание. / Пер.с анг. – М.: «Вильямс», 2002. - 960 с.
5. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: Видавн.дім «Вілльямс», 1998. - 262 с.
6. Царьова Т. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 3. – С. 16-19.
metadata.dc.relation.referencesen: 1. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika, M., Finpress, 2000, 464 p.
2. Endzhel D., Blekuell R., Miniard P. Povedenie potrebitelei: Per.s anhl, SPb., Piter, 2000, 512 p.
3. Lipych L., Koshchii O. Marketynhovi doslidzhennia spozhyvachiv prodovolchykh tovariv, Marketynh v Ukraini, 2003, No 4, P. 12-15.
4. Malkhotra N.K. Marketinhovye issledovaniia. Prakticheskoe rukovodstvo, 3-e izdanie., Per.s anh, M., "Viliams", 2002, 960 p.
5. Starostina A.O. Marketynhovi doslidzhennia. Praktychnyi aspekt, K.; M.; SPb., Vydavn.dim "Villiams", 1998, 262 p.
6. Tsarova T. Pidkhody do analizu povedinky promyslovykh spozhyvachiv, Marketynh v Ukraini, 2006, No 3, P. 16-19.
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.