Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20413

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалович, А. С.uk
dc.contributor.authorFalovuch, A. S.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:16:48Z-
dc.date.available2017-03-27T15:16:48Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationФалович А. С. Якісні методи досліджень поведінки споживачів / А. С. Фалович // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 245–247. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20413-
dc.format.extent245-247uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.titleЯкісні методи досліджень поведінки споживачівuk
dc.title.alternativeQualitative research methods consumer behavioruk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. – М.: Финпресс, 2000.- 464 с.uk
dc.relation.references2. Энджел Д., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей: Пер.с англ. – СПб.: Питер, 2000. - 512 с.uk
dc.relation.references3. Ліпич Л., Кощій О. Маркетингові дослідження споживачів продовольчих товарів // Маркетинг в Україні. – 2003. – № 4. – С. 12-15.uk
dc.relation.references4. Малхотра Н.К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание. / Пер.с анг. – М.: «Вильямс», 2002. - 960 с.uk
dc.relation.references5. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К.; М.; СПб.: Видавн.дім «Вілльямс», 1998. - 262 с.uk
dc.relation.references6. Царьова Т. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 3. – С. 16-19.uk
dc.relation.referencesen1. Holubkov E.P. Marketinhovye issledovaniia: teoriia, metodolohiia i praktika, M., Finpress, 2000, 464 p.uk
dc.relation.referencesen2. Endzhel D., Blekuell R., Miniard P. Povedenie potrebitelei: Per.s anhl, SPb., Piter, 2000, 512 p.uk
dc.relation.referencesen3. Lipych L., Koshchii O. Marketynhovi doslidzhennia spozhyvachiv prodovolchykh tovariv, Marketynh v Ukraini, 2003, No 4, P. 12-15.uk
dc.relation.referencesen4. Malkhotra N.K. Marketinhovye issledovaniia. Prakticheskoe rukovodstvo, 3-e izdanie., Per.s anh, M., "Viliams", 2002, 960 p.uk
dc.relation.referencesen5. Starostina A.O. Marketynhovi doslidzhennia. Praktychnyi aspekt, K.; M.; SPb., Vydavn.dim "Villiams", 1998, 262 p.uk
dc.relation.referencesen6. Tsarova T. Pidkhody do analizu povedinky promyslovykh spozhyvachiv, Marketynh v Ukraini, 2006, No 3, P. 16-19.uk
dc.identifier.citationenFalovuch A. S. (2011) Yakisni metody doslidzhen povedinky spozhyvachiv [Qualitative research methods consumer behavior]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 245-247 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage245uk
dc.citation.epage247uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.