กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

ชื่อเรื่อง: Особливості формування рекламної стратегії
ผู้แต่ง: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
วันที่เผยแพร่: 2012
Date of entry: 20-พฤษ-2013
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 06.71.01
คำสำคัญ: аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
บทคัดย่อ: Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
Copyright owner: © Галицький економічний вісник, 2012
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น