このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

タイトル: Особливості формування рекламної стратегії
著者: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
発行日: 2012
Date of entry: 20-5月-2013
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 06.71.01
キーワード: аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
抄録: Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
Copyright owner: © Галицький економічний вісник, 2012
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。