Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorГолда, Андрій Ігорович-
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівнаuk
dc.date.accessioned2013-05-20T08:35:29Z-
dc.date.available2013-05-20T08:35:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationН.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104-
dc.description.abstractУзагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.uk
dc.description.abstractGeneralized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectетапи аналізуuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.subjectбюджетuk
dc.subjectметодика аналізуuk
dc.titleОсобливості формування рекламної стратегіїuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Галицький економічний вісник, 2012uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc06.71.01uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.