Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

Titel: Особливості формування рекламної стратегії
Författare: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Utgivningsdatum: 2012
Date of entry: 20-maj-2013
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 06.71.01
Nyckelord: аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
Sammanfattning: Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
Copyright owner: © Галицький економічний вісник, 2012
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!