Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

Заглавие: Особливості формування рекламної стратегії
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата на Публикуване: 2012
Date of entry: 20-Май-2013
Издател: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 06.71.01
Ключови Думи: аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
Резюме: Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
Copyright owner: © Галицький економічний вісник, 2012
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.