Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

Title: Особливості формування рекламної стратегії
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Issue Date: 2012
Date of entry: 20-May-2013
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 06.71.01
Keywords: аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
Abstract: Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
Copyright owner: © Галицький економічний вісник, 2012
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.