Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Назва: Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Інші назви: Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Бібліографічний опис: Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Дата публікації: 10-лис-2011
Дата внесення: 2-гру-2011
Видавництво: ТНТУ, АСУ
УДК: 339.138
Теми: нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Серія/номер: Випуск 2 (5);
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuПереглянути/відкрити
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.